Sutra en zijn vriendje, de kleine zeehond, checken uit uit het hotel.
rv/Twitter Sutra en zijn vriendje, de kleine zeehond, checken uit uit het hotel.

Jongetje vergeet zijn knuffel op Hawaï, maar hotelpersoneel zorgt voor vipbehandeling voor de kleine teddybeer

Het is een kleine ramp voor elke vader of moeder: de favoriete teddybeer van je kind aan het einde van een vakantie in de hotelkamer laten liggen. Het overkwam de Britse moeder Anna op Hawaï. Gelukkig voor haar kreeg teddybeer Sutro van het personeel een ware vijfsterrenbehandeling.

Anna Pickard doet op Twitter verslag van het avontuur van Sutro. Ze beschrijft de schrik die haar om het hart sloeg toen ze erachter kwam dat de teddybeer, de favoriete knuffel van haar zoon Doozer, op de hotelkamer op het Hawaïaanse eiland Kauai was blijven liggen. 

Toen ze het hotel benaderde met de vraag of ze Sutro - en een zeehondenknuffel die op het eiland was gekocht - toevallig hadden gevonden, was de verrassing groot. “Ze stuurden een e-mail terug", schrijft Pickard. “Ze hadden Sutro niet alleen gevonden en zouden hem weer terugsturen, maar ze hadden ook foto's gemaakt, zodat Doozer kon zien wat hij had gedaan tijdens zijn verlengde vakantie."

lees verder onder de tweet:

Vip-behandeling

Op de foto's is te zien hoe de teddybeer van het hotelpersoneel op Hawaï een enorme vip-behandeling krijgt. Zo brengt de beer een bezoekje aan de spa, laat hij zijn nagels doen en hangt een beetje rond aan het zwembad.

Sutro blijkt keurig opgevoed: aan het einde van zijn verblijf checkt hij ook nog eens keurig uit. Pickard bedankt het personeel van het Grand Hyatt, een luxe hotel op Kauai: “Gewoon heel lieve mensen die mij en tientallen collega's lieten huilen vandaag.”

De foto's zijn inmiddels in het bezit van zoon Doozer. Die is ‘zowel verbijsterd als volledig betoverd'.  Op Sutro en zijn zeehondenvriendje is het nog even wachten. 

16 reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.
  • Thierry Piette

    Heel mooi verhaal en uitstekende publiciteit voor het hotel en hun medewerkers. Als je nu als gast daar naartoe gaat, dan weet je dat je in goede handen bent.

  • Tony Van den Eynde

    De "hospitality industry" op haar best. Proficiat aan dat hotelpersoneel.

Lees meer