Facebook

Passagier lagekostenmaatschappij vraagt water en krijgt beker ijs met mededeling ‘wacht tot het smelt’

Wie vliegt met een lagekostenmaatschappij, weet dat hij voor het weinige geld dat hij betaalt niet veel extra’s hoeft te verwachten. Een passagier op een budgetvlucht van Scoot tussen Singapore en Osaka heeft ondervonden dat ook water daaronder valt. Zijn vlucht was vertraagd en toen hij aan boord wat te drinken vroeg, kreeg hij een beker ijs. Met de mededeling dat hij moest wachten tot het gesmolten was als hij niet wilde betalen voor een flesje.

Het was Gene Goh die het verhaal live deelde op Facebook. “Ik heb om water gevraagd, maar kreeg te horen dat ik dat alleen kan krijgen als ik ervoor betaal. Ik kreeg daarop een beker ijs van de crew met de mededeling dat ik moest wachten tot het smolt. Ik vraag alleen wat water. Het zou me niet kunnen schelen als het van de kraan kwam. Ik wou dat er toch een basiszorg was voor passagiers en dat er niet zo onredelijk met ons werd omgesprongen”, schreef hij.

Er kwamen flink wat reacties op zijn post en de meesten hadden weinig medelijden. Ze vonden dat de man waar kreeg voor zijn geld. “Als je budget vliegt, krijg je budget service”, lacht iemand. En ook: “Gierigaard! Kan er zelfs geen flesje water af?”, “Je krijgt waar je voor betaalt” en “Vlieg de volgende keer first class.”

22 reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.
  • dımıtrı trıpolıs

    gelukıg hoeft ze geen pıl te slıkken

  • DIRK VAN BRUSSEL

    Gilles, dan krijg je het antwoord : Als de potloden diamanten zijn geworden krijg je je ticket.

Lees meer