Exclusief voor abonnees

Al 40 Antwerpse scholen zetten Rode Neus op

GOEDEDOELACTIE LEEFT VOLOP BIJ JEUGD

Jongeren mentaal, fysiek en sociaal weerbaarder maken: dat is de inzet van de vierde editie van de Rode Neuzen Dag van VTM, Qmusic en Belfius. Met de goededoelactie hopen ze zo veel mogelijk scholen te bereiken. En die oproep vindt in Antwerpen nu al enorm gehoor. Hoewel de Rode Neuzen Dag pas op 29 november is, zijn veel leerlingen en leerkrachten volop in de weer met leuke acties te bedenken. Een greep uit enkele ideeën.

Je hebt 7% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Slechts €6,95 €4,95 per 4 wekenGeniet 1 jaar van deze voordelige prijs
  • Lees 4 weken gratisEn krijg onbeperkt toegang tot alle artikels
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis

Lees meer