3 Free to Be - campagne Zalando - Joppe De Campeneere
Zalando Free to Be - campagne Zalando - Joppe De Campeneere

Exclusief voor abonnees

Glamourqueen met stoppelbaard: Vlaamse Joppe (22) is nieuw gezicht bij Zalando

Joppe Decampeneere (22) is één van de nieuwe gezichten van Zalando. Een jongvolwassene die een stoppelbaard combineert met hakken en make-up, en elke dag de deur uit wandelt alsof het voetpad een catwalk is. "Wees vrij om te zijn wie je bent", is de boodschap van de online kledingwinkel. Joppe DC - zoals hij zichzelf noemt op Instagram en op zijn blog - doet het. Van scheve blikken trekt hij zich niks meer aan.

Je hebt 10% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

Kies hier je voordeelperiode:

8 reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.
  • Jennifer Peeters

    Als Zalando graag failliet gaat dan moeten ze zo maar verder doen!!!

  • Rachel Cousse

    Als dit een manier is om klanten te lokken ? Nee merci.

Lees meer