Exclusief voor abonnees

KVO strikt nieuwe shirtsponsor voor play-offs

KV Oostende presenteert DSM Keukens als nieuwe shirtsponsor voor play-off 2. "We wilden iets speciaals doen voor onze 100ste verjaardag", zegt Koen De Schepper, zaakvoerder van DSM Keukens. "We belonen de fans van KVO met honderd duotickets per match in play-off 2. Dat kan eenvoudig door je te registreren op onze website. Daarna kan je jouw tickets ophalen in onze toonzaal in Oostende of Roeselare. We willen ons steentje bijdragen aan de publieke opkomst in het stadion." Ook de CEO van KV Oostende, Patrick Orlans, is in de wolken. "DSM Keukens is al partner bij KVO sinds de promotie naar eerste klasse (in 2013, red.) en nu breiden we dit partnership nog verder uit. Naast de gratis tickets serveren we binnenkort nog enkele leuke verrassingen." Vandaag trapt KVO play-off 2 af met een thuiswedstrijd tegen Eupen. (TVA)

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en steun Rode Neuzen Dag. Jouw eerste betaling gaat integraal naar Rode Neuzen Dag

  • Steun Rode Neuzen Dag en word abonnee voor 27/11
  • Slechts €6,95 per 4 weken
  • Stop wanneer je wil
Abonneer je nu

Lees meer