3 Het logo van Bpost.
Photo News Het logo van Bpost.

Exclusief voor abonnees

Waarom het imago van bpost meer dan een deuk heeft

KLANTEN ZIJN NIET TE SPREKEN OVER POSTBEDRIJF, WEET TEST AANKOOP

We schreven het gisteren al: de nieuwe CEO van bpost mag de mouwen opstropen. Vandaag blijkt pas hoevéél werk hij of zij voor de boeg heeft. "De klanttevredenheid is ondermaats", concludeert Test Aankoop uit een bevraging. "Brieven worden te laat, op een verkeerd adres of helemaal niet bezorgd. En ook op de pakjesmarkt - waar er nochtans concurrentie is - regent het klachten over bpost."

Je hebt 9% van dit artikel gelezen

17 reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.
  • roger verlinden

    Begin dit jaar kreeg ik voortdurend spam van Bpost en onmogelijk uit te schrijven. Recent waren er twee pakjes, ik was beide dagen thuis en zelfs aan het werk aan de voorgevel. Aanbellen doet Bpost niet, wel een briefje in de bus om later naar het postkantoor gaan. Een kennis had hetzelfde voor, ging de postbode achterna en zag een stapel ingevulde briefjes in zijn auto ... Klacht indienen op hun website kan niet ! Zo mag hun woordvoerder hardop zeggen dat ze geen klachten hebben !!!

  • mike vanginderen

    Onbetrouwbaar, slechte service, mag voor mijn part opgedoekt worden die Bpost.

Lees meer