3 Het logo van Bpost.
Photo News Het logo van Bpost.

Exclusief voor abonnees

Waarom het imago van bpost meer dan een deuk heeft

KLANTEN ZIJN NIET TE SPREKEN OVER POSTBEDRIJF, WEET TEST AANKOOP

We schreven het gisteren al: de nieuwe CEO van bpost mag de mouwen opstropen. Vandaag blijkt pas hoevéél werk hij of zij voor de boeg heeft. "De klanttevredenheid is ondermaats", concludeert Test Aankoop uit een bevraging. "Brieven worden te laat, op een verkeerd adres of helemaal niet bezorgd. En ook op de pakjesmarkt - waar er nochtans concurrentie is - regent het klachten over bpost."

Je hebt 9% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Krijg onbeperkt toegangLees alle artikels via de site en app
  • Lees 4 weken gratisNadien slechts €6,95 per 4 weken
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis

18 reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.
  • sylvie reygel

    hier ook je bent thuis en je ziet ze gwn wegrijdzn zonder aan te bellen er zijn ervmaar weinig die hun job daar graag doen volgens mij bellen ze niet aan uit tijdsbesparing san kan de postbode sneller in zijne luie zetel gaan hange

  • roger verlinden

    Begin dit jaar kreeg ik voortdurend spam van Bpost en onmogelijk uit te schrijven. Recent waren er twee pakjes, ik was beide dagen thuis en zelfs aan het werk aan de voorgevel. Aanbellen doet Bpost niet, wel een briefje in de bus om later naar het postkantoor gaan. Een kennis had hetzelfde voor, ging de postbode achterna en zag een stapel ingevulde briefjes in zijn auto ... Klacht indienen op hun website kan niet ! Zo mag hun woordvoerder hardop zeggen dat ze geen klachten hebben !!!

Lees meer