illustratiefoto
Rutger Lievens illustratiefoto

Vuilnisophaler gewond door glasscherven in restafval

Een vuilnisophaler uit Aalst is deze ochtend gewond geraakt na een diepe snijwonde in zijn been omdat er glas bij het restafval gestoken was. Glas mag niet in de gele zakken en moet apart weggevoerd worden naar een glasbol of het containerpark. 

De medewerker van Ilva moest naar het ziekenhuis voor verder verzorging. Het is al het tweede incident deze week waarbij een medewerker zich bezeerd aan glas dat in de zak restafval gestoken zit. afvalophaler Ilva roept op hun Facebookpagina op om geen glas of scherpe voorwerpen in het restafval te stoppen om zo verwondingen of andere problemen bij hun medewerkers te vermijden. 

Reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.

Lees meer