BZ Antwerpen
Brandweer Zone Antwerpen BZ Antwerpen

Bewoonster naar ziekenhuis na brand op het Zuid

De brandweer moest  woensdagavond naar het Zuid voor een woningbrand. De brand was snel onder controle maar een bewoonster had te veel rook ingeademd en werd naar het ziekenhuis vervoerd.

De brand deed zich voor in een appartement op de hoek van de Volkstraat met de Scheldestraat. De oorzaak van de brand wordt onderzocht, wellicht was ze accidenteel en ontstond ze in de keuken van de woning. Er kwam veel rook vrij bij het brandje en de bewoonster werd erdoor bevangen. Ze werd met rookintoxicatie naar het ziekenhuis gebracht.

De woning is onbewoonbaar verklaard.

Reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.

Lees meer