2 De brand sloeg een gat in het dak.
Peter Vanderveken De brand sloeg een gat in het dak.

Gat in dak na schouwbrand

Zaterdagnamiddag brak er brand uit aan het dak van een woning in Lil in Balen. Vermoedelijk was de schouw oververhit geraakt.De brandweer had de brand snel onder controle, maar er is wel een gat in het dak gebrand.

2
Peter Vanderveken

Reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.

Lees meer