Illustratiebeeld.
Koen Moreau Illustratiebeeld.

Keukenbrandje zorgt even voor rookontwikkeling

Op ’t Goor in Balen is de brandweer donderdag moeten uitrukken voor een keukenbrandje. Eenmaal ter plaatse bleek de brand mee te vallen. De bewoner had een plastic potje op het vuur laten staan. Er was wel wat rookontwikkeling, maar niemand raakte gewond en ook echte schade was er niet.

Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.

Lees meer