Brandweer Zone Antwerpen

Isolatie vat vuur in kelder van woning

In een kelder van een woning in de Jan Bosstraat in Borsbeek heeft het dinsdagavond gebrand. Een pakket isolatiemateriaal in de kelder vatte plotseling vuur. Wellicht lag het te dicht bij de verwarmingsinstallatie. Er was veel rookontwikkeling maar de brandweer had de situatie snel onder controle. Er raakte niemand gewond maar er was wel schade aan de elektriciteitsleidingen. De kelder moest na het incident verlucht worden door de brandweer.

Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.

Lees meer