BZ Antwerpen
Brandweer Zone Antwerpen BZ Antwerpen

Drie kinderen en twee volwassenen ademen te veel CO in na waterpijpsessie

Vijf mensen zijn woensdagavond naar het ziekenhuis gebracht na een CO-vergiftiging.

Het gezin dat aan de Gijsbrecht Van Deurnelaan woont in Deurne, voelde zich rond kwart na negen onwel worden nadat ze een soort waterpijp met aromablokjes gebruikt hadden. De studio waarin het gezin verbleef, werd onvoldoende verlucht waardoor de twee volwassenen en drie kinderen bevangen raakten. Ze werden allen naar het ziekenhuis gebracht voor controle. Niemand van hen was er erg aan toe.

Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.

Lees meer