Marc De Roeck

Oplader vat vuur met brandje tot gevolg

Er is brand uitgebroken op de eerste verdieping van een woning aan de Zegelstraat zondagmiddag. De brandweer kon het vuur snel blussen waardoor de schade eerder beperkt bleef. Er raakte niemand gewond. Mogelijk is de brand ontstaan door een defect aan een oplader die in het stopcontact was blijven zitten.

Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.

Lees meer