Veronique Smolders en Kevin Goos bij de opening van hun Vleeshalle.
WVK Veronique Smolders en Kevin Goos bij de opening van hun Vleeshalle.

Vleeshalle rondt kaap van 20.000 bezoekers op minder dan maand

Veronique Smolders en Kevin Goos blikken tevreden terug op de eerste weken van de Vleeshalle. Op nog geen maand tijd – de smaakmarkt opende op 19 april de deuren – lokte ze al meer dan 20.000 bezoekers. “De eerste bevindingen zijn zeer positief: veel bezoekers en algemeen een positieve feedback. We horen vaak dat we een vakantiegevoel creëren in Mechelen. Dit was ons doel en hebben we kunnen neerzetten door heel Europa rond te gaan en overal leuke ideetjes te zoeken”, zegt Goos. De volkstoeloop zet hen aan om meer zitplaatsen te creëren en extra medewerkers aan te trekken. “De komende weken gaan we met de smaakmakers meer inzetten op marktbeleving. Er zullen meer producten te vinden zijn om boodschappen te doen.”

Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.

Lees meer