De zinnenprikkelende campagne is onder meer te bewonderen op dit levensgroot bord in de kringwinkel aan de Kortrijksepoortstraat.
Yannick De Spiegeleir De zinnenprikkelende campagne is onder meer te bewonderen op dit levensgroot bord in de kringwinkel aan de Kortrijksepoortstraat.

‘Ja, ja, jaaa! Ik kom.’: Kringwinkel scoort met campagne voor Erotiek Boetiek

Seks verkoopt. Dat weten ze ook bij de Gentse Kringwinkel Ateljee. Met een prikkelende campagne hoopt de tweedehandswinkel in de Kortrijksepoortstraat mensen warm te maken voor een nieuwe editie van Boetiek Erotiek.

‘Ja, ja, jaa! Ik kom. Gij ook?’, luidt het opschrift. Een foto van een banaan en pompelmoes prikkelen de verbeelding nog meer. Wie zich op donderdag 30 januari aan een bezoekje waagt, mag een hoogtepunt verwachten, zo lijkt de grappige campagne – die onder meer te bewonderen is in het NINA-magazine van onze krant- te beloven. “We toveren De Kringwinkel voor één avond om in een sensuele boetiek”, klinkt het. De liefhebbers kunnen er snuisteren in het tweedehandsaanbod lingerie en sexy ‘Kringdingen’. De edities van de voorbije twee jaar toonden alvast aan dat er een groot publiek is voor het evenement.

Lees meer