Het reclamebord van Lidl op de Heernislaan.
Wannes Nimmegeers Het reclamebord van Lidl op de Heernislaan.

Dat zijn wel héle dure wortelen

Reclamepanelen langs de baan vallen zelden nog op, tenzij er écht wel iets vreemd aan de hand is. Bij de affiches van Lidl bijvoorbeeld. Waar een kilo wortelen wordt aangeprezen aan… 100.650 euro!

Dat zijn wel héle dure wortelen, zou je dan denken. En neen, het is geen typfout. Want er worden ook champignons aangeprezen voor 33.500 euro, en witloof voor belachelijk veel geld. Moet dat dan volk trekken? Blijkbaar wel, want het gaat om de nieuwe campagne van Lidl: ‘Hoeveel is vers voor jou waard?’ “Eén ding is zeker”, leert de website van Lidl. “Verse producten zijn veel waard. Dat bewijst onze nieuwe campagne. Gelukkig kan je ze bij Lidl voordelig kopen.” Al blijft de reactie op straat toch vooral: “Dat zijn wel héle dure wortelen”.

21 reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.
  • Machteld Eylenbosch

    Champignons voor 33 500 Ale welke zot betaalt daar nu voor, ik lach me krom hier

  • Tina Colpaert

    Lidl heeft heel goeie en verse groenten net als colruyt en af n toe ga ik naar de lokale groenteboer mensen die hier gaan discuteren weten vaak niks af van voeding ik werk al heel mijn leven erin dus weet wat er allemaal gefouffeld word met voeding!

Lees meer