2 De bende van Think Tomorrow zet zich op vrijdag 19 juni volledig gratis in voor het goede doel (deze foto dateert van voor de corona-maatregelen)
Think Tomorrow De bende van Think Tomorrow zet zich op vrijdag 19 juni volledig gratis in voor het goede doel (deze foto dateert van voor de corona-maatregelen)

Marketingbureau werkt hele dag gratis voor goed doel

Marketingbureau Think Tomorrow  uit Herentals geeft vzw’s een digitale boost tijdens de lockdown. Ze staan op vrijdag 19 juni volledig gratis ten dienste van één goed doel. Goede doelen kunnen zich aanmelden via midsummermadness.be.

Voor het vijfde jaar op rij schenkt het Kempense digitale marketingbureau Think Tomorrow zijn expertise voor één dag volledig gratis aan een vzw. Dat doen de Herenalsenaren onder de noemer ‘Midsummer Madness’. Het team van marketeers, webdevelopers en socialemediaspecialisten werkt dan een dag lang gratis voor één van de ingeschreven goede doelen.

Langste dag

“Doorgaans vindt onze ‘Midsummer Madness’ plaats op de langste dag van het jaar, 21 juni”, verduidelijkt Kevin Heylen, zaakvoerder bij het marketingbureau. “  Dit jaar valt die dag op een zondag, dus dat paste niet. Maar op 19 juni is het ook nog lang licht.”

We willen de vzw’s dat extra opstapje bieden dat ze tijdens de lockdown meer dan nodig hebben

Kevin Heylen, zaakvoerder Think Tomorrow

De motivatie van Think Tomorrow is duidelijk. “Vzw’s hebben vaak niet de middelen om straffe campagnes te laten uitwerken. En de maatregelen tijdens de lockdown bemoeilijken alles nog meer”, gaat de zaakvoerder verder. “We willen het opstapje bieden dat ze nu meer dan ooit nodig hebben.”

2 De bende van Think Tomorrow zet zich op 19 juni een hele dag gratis in voor het goede doel (deze foto dateert van voor de coronamaatregelen).
Think Tomorrow De bende van Think Tomorrow zet zich op 19 juni een hele dag gratis in voor het goede doel (deze foto dateert van voor de coronamaatregelen).

Vorig jaar was het de beurt aan de Epilepsie Liga. We bedachten voor hen een sterke onlinecampagne met Jens Dendoncker in de hoofdrol

Johnny Berkmans, Think Tomorrow

In het verleden hielp Think Tomorrow al verschillende vzw’s met hun Midsummer Madness. “De eerste keer hielpen we twee vzw’s tegelijk. Voor Rondpunt vzw maakten we een sensibiliseringscampagne en voor Stuivenberg pakten we de interne communicatie aan via een onlinekalender”, verduidelijkt Johnny Berkmans van Think Tomorrow. “In 2017 focusten we voor Blijdorp en Feestvarken op rebranding en een voorstel voor een nieuwe website. En in 2018 hielpen we het Belgisch Centrum voor Geleidehonden. Vorig jaar was dan de Epilepsie Liga aan de beurt. Daar bedachten we een sterke onlinecampagne voor met ambassadeur Jens Dendoncker in de hoofdrol.”

Kandidaturen

Dit jaar vindt Midsummer Madness door op vrijdag 19 juni. “De inschrijvingen staan open. Alle vzw’s die nood hebben aan een sterke online campagne kunnen zich dus nu kandidaat stellen via de website www.midsummermadness.be”, aldus Johnny Berkmans. 

Inschrijven kan nog tot en met 31 mei en op 3 juni wordt dan met het hele team de winnaar voor Midsummer Madness 2020 gekozen.

Lees meer