2 Dion Cools van Club Brugge en Nick Gillekens van OHL.
Vertommen Dion Cools van Club Brugge en Nick Gillekens van OHL.

Nick Gillekens Foundation organiseert vijfde voetbaltoernooi voor Kinderkankerfonds: “Dit jaar willen we niet enkel volwassenen, maar ook kinderen bij onze organisatie betrekken”

Voor het vijfde jaar op rij organiseert de Nick Gillekens Foundation haar inmiddels gekende en populaire voetbalevent op het kunstgrasveld van OHR Huldenberg. Op zaterdag 1 juni vindt de Nick Gillekens & Two cents Company Cup plaats, waar bedrijven het tegen elkaar opnemen. De dag nadien spelen 32 teams voor tornooiwinst tijdens de Nick Gillekens & Tegel Concept 5-a side Cup.

De opbrengsten van dit driedaagse event gaan integraal naar het Kinderkankerfonds van het UZ Leuven. Zo kreeg het fonds vorig jaar een cheque van 11.600 euro uit handen van OHL-doelman Nick Gillekens.

Nieuw dit jaar is de Nick Gillekens & Tompie Partyverhuur Kidsday op 31 mei, speciaal gericht op kinderen tussen vijf en dertien jaar. “We willen niet enkel volwassenen bij onze foundation betrekken. Door onze Kidsday bereiken we een geheel nieuwe doelgroep”, aldus oprichter Nick Gillekens.

DJ Robert Abigail

Na een succesvolle eerste editie vindt ook dit jaar het bedrijventornooi plaats. Na de voetbalwedstrijden is er een barbecue voorzien. Om de dag helemaal goed af te sluiten is er een afterparty gepland waar onder meer bekende DJ Robert Abigail voor de beats zorgt. “We maken er niet enkel een geslaagd tornooi van, maar ook een leuke en unieke teambuildingactiviteit voor de deelnemende bedrijven”, aldus de organisatie.

In de Nick Gillekens & Tegel Concept 5-a side Cup nemen 32 recreatieve teams het tegen elkaar op. Ze strijden voor tornooiwinst, de zuipbeker of de fairplayprijs. Dit populair voetbaltornooi bekoort niet enkel spelers, maar dankzij het aantrekkelijke spelniveau ook de voetballiefhebbers.

Jaar na jaar worden er extra inspanningen geleverd om het event groter, beter en nog aangenamer te maken voor zowel spelers als toeschouwers

Organisatie

“Jaar na jaar worden er extra inspanningen geleverd om het event groter, beter en nog aangenamer te maken voor zowel spelers als toeschouwers. Zo is de toog uitgegroeid tot een heuse cocktailbar met verfijnde gins en verfrissende drankjes, is er naast de typische tornooihamburger ook een culinaire eetstand waar onze huistraiteur Royale Dujardin à la minute lekkere pasta’s, slaatjes en broodjes bereidt, zorgt Tompie Partyverhuur op een professionele manier voor de randanimatie met onder meer springkastelen en brengen live DJ’s de hele dag door een geweldige sfeer”, wist de organisatie.

2 Samen met de goed gevulde tombola en de veiling van gesigneerde wedstrijdshirts van bekende voetballers hoopt de organisatie ook dit jaar weer een mooi bedrag op te halen.
Vertommen Samen met de goed gevulde tombola en de veiling van gesigneerde wedstrijdshirts van bekende voetballers hoopt de organisatie ook dit jaar weer een mooi bedrag op te halen.

Samen met de goed gevulde tombola en de veiling van gesigneerde wedstrijdshirts van bekende voetballers hoopt de organisatie ook dit jaar weer een mooi bedrag op te halen. “Alle opbrengsten gaan naar het Kinderkankerfonds. We steunen een goed doel en genieten met zijn allen van een leuk weekend, een win-win voor iedereen”, besluit Gillekens.

Wie zijn steentje wil bijdragen aan het Kinderkankerfonds, kan zich nog steeds inschrijven. Meer info op de hernieuwde website www.nickgillekensfoundation.com/ of op de Facebookpagina Nick Gillekens Foundation.

Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.

Lees meer