4.000 pakketjes van het fotobedrijf dreigden niet op tijd op hun bestemming te raken.
VTM NIEUWS 4.000 pakketjes van het fotobedrijf dreigden niet op tijd op hun bestemming te raken.

4.000 pakketjes dreigden niet op bestemming te raken: Smartphoto.be presenteert bpost de rekening

Smartphoto.be is niet opgezet met de problemen die bpost de afgelopen dagen kende. Zo dreigden 4.000 pakketjes van het fotobedrijf niet op tijd op hun bestemming te raken. Smartphoto moest daarom bestellingen opnieuw drukken in de hoop bijvoorbeeld communiefoto’s toch nog bij de klanten te krijgen, en die kosten zal het bedrijf terugvorderen van bpost.

Het zijn drukke dagen voor smartphoto.be. We zitten volop in de communieperiode en ook moederdag staat voor de deur. Het bedrijf krijgt dus heel wat bestellingen, maar die kreeg bpost niet verwerkt.

Dat omdat ze onderbemand zijn, klinkt het bij het postbedrijf. “Dat maakt onze rekening niet”, zegt smartphoto.be. Ze zullen de kosten dan ook voorleggen aan bpost.

Leverancier moet alles regelen

Ben jij gedupeerd door de te late leveringen? Dan kan je zelf geen verhaal gaan halen bij bpost. Enkel je leverancier is klant van bpost, en die moet dus alles regelen.

34 reacties

Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie
Door het plaatsten van een reactie, ga je akkoord met de gedragsregels
  • Jan Costermans

    Op 12 april werd er voor mij een boek verzonden vanuit Nijlen. Ik wacht er nog op. Ook brieven komen blijkbaar niet aan. Er loopt héél duidelijk iets mank. Het is ooit veel beter geweest !

  • walter Bogaerts

    Bpost altijd iets wacht al 14 dagen op mijn pakje. Dan is de Nederlandse post wat anders tot 21 u leveren en ook op zaterdag.

Lees meer