BBDO Belgium

Hartverwarmend Belgisch reclamespotje wereldwijd al meer dan 12 miljoen keer bekeken

Een Belgisch reclamespotje van koffiemerk Douwe Egberts is in een week tijd al meer dan 12 miljoen keer bekeken op Twitter. In de hartverwarmende video is een meisje te zien dat haar liefje angstvallig probeert te verbergen voor haar vader. Onterecht zo blijkt later.

Je cookie instellingen zorgen ervoor dat deze inhoud niet getoond wordt.
Pas je cookie instellingen hier aan.

Douwe Egberts Belgium zette het reclamespotje op 12 januari online. Het werd drie dagen later op Twitter gedeeld door een Vlaamse, die het op televisie had gezien en er tot tranen toe bewogen door was. Een Amerikaanse pikte het nog enkele dagen later bij haar op en via dat laatste account ging het pas echt viraal. Ondanks het feit dat de Amerikaanse maar een paar duizend volgers heeft, werd de video meer dan een half miljoen keer geliket en meer dan 120.000 keer gedeeld. 

Celebrity’s

Ook enkele celebrity’s zagen het passeren. Onder meer actrice Jameela Jamil van ‘The Good Place’, die het op haar beurt deelde met haar meer dan een miljoen volgers.


Het resultaat is dat de reclamespot van het Belgische bedrijf BBDO Belgium intussen al door meer dan 12,4 miljoen mensen werd bekeken.

2 reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.
  • Ingrid Charlier

    Heel mooie reclame met een boodschap.

  • Daniel Wouters

    Kwaliteit erken je dadelijk,en daar bedoel ik het filmpje mee.

Lees meer