Edouard Vermeulen
vincent duterne/photo news Edouard Vermeulen

Exclusief voor abonnees

INTERVIEW. Edouard Vermeulen (Natan) ziet hoe luxemerken klappen krijgen: “Snobisme, altijd maar meer en duurder, dat zal verdwijnen”

Ferrari ziet de verkoop halveren, Aston Martin lijdt 220 miljoen euro verlies, Gucci maakt een dramatisch kwartaal mee. Corona zal de wereld van de haute couture in een andere plooi leggen volgens Edouard Vermeulen (63), de sterke man achter Natan, hofleverancier en één van de vaandeldragers van de Belgische mode. “Het snobisme, dat altijd maar blijven gaan voor meer en duurder en al de grote zottigheden: dat zal verdwijnen.” 

Je hebt 6% van dit artikel gelezen

17 reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.
  • Jens Schippers

    Hermes doet het anders geweldig. De Chinezen zijn dol op luxe. Luxe draait altijd goed, des te meer in tijden waar men niet naartoe weet met zijn geld. Dat het laatste kwartaal minder was is normaal als mensen niet buiten kunnen komen en Luxe koop je niet online. Zal rap ingehaald worden.

  • danny janssens

    Als er iets zal overblijven van corona is het zeker dat deze crisis ons met beide voetjes op de grond heeft gezet. Het heeft ons doen inzien dat er meer is dan het materialisme die ons door de strot wordt geduwd.

Lees meer