Illustratiefoto.
BPOST Illustratiefoto.

Exclusief voor abonnees

Kilometerheffing op lichte vrachtwagens? “Daar wordt consument de dupe van”

Bouwprojecten worden duurder, pakjes worden niet meer gratis aan huis geleverd en de factuur van de loodgieter krijgt er een regeltje bij. Dat zijn mogelijk de gevolgen van een kilometerheffing op lichte vrachtwagens waarvan er in ons land zo’n 770.000 rondrijden.

Je hebt 10% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Slechts €6,95 €4,95 per 4 wekenGeniet 1 jaar van deze voordelige prijs
  • Lees 4 weken gratisEn krijg onbeperkt toegang tot alle artikels
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis

120 reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.
  • Lotte Mertens

    Pak de belachelijke en schandelijk lage taksen van lichte vrachten bij particulieren tenminste aan...zij vervuilen er maar op los voor amper 100euro per jaar.Is toch niet meer van deze tijd?

  • Kevin Van Schepdael

    Verdoken belastingen noemen ze dat. De vervoersfirma rekent dit door aan de consument. Aangezien dit dan weer een hogere omzet oplevert voor het bedrijft betaalt deze dan extra belastingen aangezien de hogere omzet.

Lees meer