Wijnwinkel boos op bpost wegens advertentie op Facebook

“Hoe krijg ik meer klanten naar mijn winkel”, deze advertentie op de sociale media van bpost werd niet goed onthaald door zaakvoerder van Wine Trading Factory Bart Vanderleen uit Sint-Amands. Zo’n 1.100 euro spendeerde hij aan uitnodigingen voor zijn openproefdag van komend weekend, maar door de staking hebben nog maar een handvol genodigden een uitnodiging ontvangen. “Wat mij stoort is het feit dat ze bij bpost mijn order hebben aangenomen, wetende dat dit nooit op tijd geleverd zou zijn en ik dan in een volle stakingsperiode deze advertentie ontvang. 2.500 genodigden staan er op onze gastenlijst. Het zou me verbazen moesten we al deze mensen komend weekend te zien krijgen. We trachten nu via sociale media ons evenement te verspreiden”, aldus Vanderleen, die  antwoordde op de add van bpost. “We zullen het bekijken, was hun eerste reactie. Ondertussen hebben we het bericht ontvangen dat er een dossier wordt opgestart om in te schatten wat er kan en moet aan gedaan worden.” 

4 reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.
  • Eddy van Dorst

    Bpost is zoals alle firma's waar graaipoten van de staat inzitten Waardeloos en rijp voor het stort na verloop van tijd.Wel respect voor de postbodes zelf

  • Luc Deville

    Hij wist toch ook dat er gestaakt ging worden! Misschien hoopt hij dat alle uitnodigen op tijd toekomen en een schadevergoeding krijgt van 11000 euro.

Lees meer