Tiener geëlektrocuteerd in bad door smartphone

Een 14-jarig meisje uit de Amerikaanse staat Texas is afgelopen weekend overleden na een bizar ongeval. Madison Coe greep naar haar smartphone, die aan het opladen was, toen ze in bad zat. Haar mobiel viel in het water, waardoor ze geëlektrocuteerd werd en uiteindelijk verdronk.

Het meisje werd dood teruggevonden in het huis van haar vader in New Mexico. De familie van de tiener probeert via sociale media zoveel mogelijk mensen op de gevaren te wijzen van het gebruik van mobieltjes in de badkamer. "Ze had een brandwonde op haar hand, de hand waarmee ze haar telefoon had vastgenomen. Het was meteen duidelijk wat er gebeurd was", aldus de oma van het slachtoffer. "Dit is zo'n drama dat niemand hoeft te overkomen. We willen dat hier iets goeds uit voortkomt. Gebruik nooit je telefoon in de badkamer terwijl hij in het stopcontact zit."

Lees meer