Tiany Kiriloff
PHOTO NEWS Tiany Kiriloff

Belmodo.be wordt na 10 jaar stopgezet

Een artikel over opruimen dat op 4 februari op Belmodo.be werd gepost, zal het laatste bericht ooit op de site zijn. De lifestylewebsite van influencer Tiany Kiriloff stopt ermee. 

De reden? Het model achter Belmodo is achterhaald, laat Kiriloff weten aan De Standaard. Belmodo hield zich tien jaar lang bezig met native advertising en maakte reportages over beauty, mode en lifestyle. De website werd in 2008 door Angelique Foré, Tiany Kiriloff en Michaël Schockaert opgericht met als doel zich te ontplooien tot een groot mediabedrijf met als focus lifestyle. In 2014 gingen ze met uitgeverij en productiehuis Borgerhoff & Lamberigts in zee. Maar dat is nu verleden tijd. De website wordt niet voortgezet. Wat er met de andere activiteiten zal gebeuren, is nog niet zeker. 

“Alles is nu gericht op sociale media. Als je tips voor mode, beauty of reizen zoekt, dan vind je die op Pinterest of Instagram. Er waren grote investeringen nodig om ons onlineplatform toekomstbestendig te maken. Dat was geen optie”, legt Tiany Kiriloff, creatief directeur en uithangbord van Belmodo uit aan de Standaard. 

Daarnaast speelt ook de steeds groeiende concurrentie een rol. Er zijn steeds meer platformen en spelers op de markt waarover advertentiebudgetten verdeeld moeten worden. 

Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.

Lees meer