2 Reclamestunt Lidl in Brussel Centraal.
Baert Marc Reclamestunt Lidl in Brussel Centraal.

Lidl-tuin verrast pendelaars

Wie dagelijks op weg naar het werk afstapt in Brussel-Centraal zal het wel al gemerkt hebben. In de Garden of Eden kunnen klanten het nieuwe tuingamma van Lidl ontdekken.

Lidl organiseerde de originele campagne om zijn nieuwe tuingamma in de kijker te zetten. Sinds vorige week zijn 92 tuinproducten verkrijgbaar op de site van het bedrijf. Daarnaast zal een assortiment aan kleinere tuinbenodigdheden eveneens gefaseerd in de Lidl-filialen worden doorgevoerd. Om dat in de kijker te zetten, creëerde de smart discounter zijn eigen Garden of Eden, een tijdelijke groene oase pal in het Centraal Station. Nog tot morgen staat de tijdelijke tuin in het station.

2 reclamestunt Lidl in Brussel Centraal
Baert Marc reclamestunt Lidl in Brussel Centraal

Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.

Lees meer