Illustratiebeeld.
Shutterstock Illustratiebeeld.

Nooit meer naast een schreeuwend kind op het vliegtuig: in Japan kan het

Passagiers van Japan Airlines, de tweede grootste luchtvaartmaatschappij van Japan, zijn in de wolken. Want wie online zijn vliegtuigstoel reserveert, kan er nu voor kiezen om niét naast een schreeuwende baby of peuter te zitten. 

De firma heeft namelijk een nieuw icoontje toegevoegd aan het grondplan van het vliegtuig waarop alle stoelen te zien zijn. Is een van die stoelen al ingenomen door een kind tussen 8 dagen en twee jaar oud, dan verschijnt er op die plaats een baby-icoontje.

Na het opmerkelijke initiatief regende het positieve reacties op Twitter. Rahat Ahmed schreef: “Dank je, Japan Airlines, om me te waarschuwen waar baby’s van plan zijn om te gillen en schreeuwen tijdens een vlucht van 13 uur.” Al zal Ahmed dan wel zijn zitje op tijd moeten reserveren, wil hij niet naast een huilend kind terechtkomen.

Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.

Lees meer