Lamkel Zé krijgt geen straf van bovenaf na penaltydebacle: “Natuurlijk is hij nog aan boord”

Didier Lamkel Zé wordt van bovenaf niet gestraft voor zijn nieuwste frats. Of Laszlo Bölöni hem in zijn selectie opneemt voor de match van zondagavond tegen Zulte Waregem zal nog moeten blijken. 

Bölöni heeft alweer kopbrekens. “Ik wil daar nu nog niks over zeggen omdat ik ook nog niet weet wie er bij de 18 zal zitten. En ik wil ook niet meer over Didier praten. We hebben al 50.000 keer over hem gepraat. Voilà.”

Ook Wim Dedecker, assistent van Bölöni, deed zijn zegje: “Natuurlijk is Lamkel Zé nog aan boord. Hij is één van de jongens van die dertig (in de kern) Ik zie ook niet in waarom hij dat niet zou zijn. De sfeer is nog goed.” 

De Kameroense winger van Antwerp eiste gisteren in de heenmatch van de halve finale van de beker tegen KV Kortrijk een strafschop op die eigenlijk voor Lior Refaelov of Diemerci Mbokani was. Het ‘enfant terrible’ miste en Antwerp kwam tegen de ‘Kerels’ niet verder dan 1-1. 

2 Didier Lamkel Zé.
JDM /Photo News Didier Lamkel Zé.
2
JDM /Photo News

25 reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.
  • Jeroen Dekop

    Mensenhandel

  • Jozef Van Schuerbeeck

    Dat is al te gek. Die zou men toch niet meer mogen opstellen.

Lees meer